the text analyses the meaning of “museum merchandising”. It describes the systems, methods and techniques that allow a relationship between the museums and other industrious sectors, crafts, commercial or cultural divisions, to disseminate knowledge, culture and local identity.

Merchandising Museale

R. FAGNONI
2009-01-01

Abstract

the text analyses the meaning of “museum merchandising”. It describes the systems, methods and techniques that allow a relationship between the museums and other industrious sectors, crafts, commercial or cultural divisions, to disseminate knowledge, culture and local identity.
2009
9788895651095
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11578/281401
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact